Polska Izba Inżynierów Budownictwa - wizytówka członka izby

Grzegorz Chechła WKP/WM/0142/11

Grzegorz Chechła
WKP/WM/0142/11

Data ważności zaświadczenia: 2025-12-31

O mnie

Inżynier budownictwa z bogatym doświadczeniem w budownictwie infrastrukturalnym. Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami drogowymi od rozpoczęcia do zakończenia budowy. Jestem otwarty na nowe wyzwania również w innych specjalizacjach budownictwa.

Doświadczenie

  • Dyrektor Kontraktu od 03.2020r. do 08.2024r.

„Projekt i budowa autostrady A2 Warszawa-Kukuryki na odcinku węzeł „Ryczołek” (koniec obwodnicy miasta Mińsk Mazowiecki) – Siedlce”, Odcinek III od węzła „Ryczołek” (bez węzła) do węzła „Groszki” (z węzłem”) o długości około 12,06 km”

Wartość projektu brutto: 499 759 123,99 zł
Formuła projektu: "Projektuj i Buduj" na warunkach FIDIC
Inwestor: GDDKiA o. w Warszawie

Zaprojektowanie wykonanie robót budowlanych pn.: Wykonanie skrzyżowań dwupoziomowych w Tłuszczu, Zielonce, Mokrej Wsi w ramach projektu CEF "Prace na linii E75 na odcinku Sadowne - Czyżew wraz z robotami pozostałymi w na odcinku Warszawa Rembertów - Sadowne" Nr 2014-PL-TMC-0182-W
Część 3 - Wykonanie skrzyżowania dwupoziomowego w Mokrej Wsi

Wartość projektu brutto: 39 210 463,76zł
Formuła projektu: "Projektuj i Buduj" na warunkach FIDIC
Inwestor: PKP PLK S.A

  • Zastępca Dyrektora Kontraktu 08.2016 - 02.2020

„Projekt i budowa drogi ekspresowej S-5 na odcinku Nowe Marzy- Bydgoszcz – granica województwa kujawsko – pomorskiego i wielkopolskiego z podziałem na 4 części. Część 1 – Projekt i budowa drogi ekspresowej S-5 na odcinku od węzła Aleksandrowo (z węzłem) do węzła Tryszczyn (z węzłem) o długości około 14,7 km”
W tym Kierowanie robotami budowlanymi w zakresie wiaduktu WS3-5 w ciągu drogi ekspresowej S5 nad torami kolejowymi linii nr 201 oraz magistrali 131 o rozpiętości przęsła 160m (wartość budowanego wiaduktu 69 809 380,39 zł)

Wartość projektu brutto: 456 359 872,03 zł
Formuła projektu: "Projektuj i Buduj" na warunkach FIDIC
Inwestor: GDDKiA o. w Bydgoszczy

  • Kierownik Robót Mostowych 07.2014 - 07.2016

"Modernizacja linii kolejowej E75 Rail Baltica Warszawa - Białystok - granica z Litwą, etap I. Odcinek Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz (Sadowne)"
Kierowanie budową m. in.:
- wiaduktu w km 13,998, łukowego o długości L=1x58m=58m
- wiaduktu w km 14,075, dwuprzęsłowego o długości L=2x36m=72m.

Wartość projektu brutto: 1 519 080 879,14 zł
Formuła projektu: "Buduj" na warunkach FIDIC
Inwestor: PKP PLK S.A.

  • Przedstawiciel Wykonawcy oraz Kierownik Robót Mostowych 05.2013 - 06.2014

"Budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi – tunelu drogowego wraz z wiaduktem kolejowym w km 27,224 linii kolejowej E-65 Warszawa – Gdynia w ciągu ul. Aleja Róż i ulicy Krakowskiej w Legionowie"

Wartość projektu brutto: 33 154 924,15zł
Formuła projektu: "Buduj" na warunkach FIDIC
Inwestor: PKP PLK S.A.

  • Kierownik Robót Mostowych 04.2011 - 04.2013

"Modernizacja infrastruktury kolejowej stacji i szlaków w obszarze LCS Ciechanów, odcinek Ciechanów – Mława od km 99,450 do km 131,00"
Kierowanie budową m. in. trzech mostów kolejowych, przejścia podziemnego dla pasażerów na stacji Mława oraz wiaduktu WD w km 124,895 o długości L=1x20m=20m.

Wartość projektu brutto: 489 122 734,59zł brutto
Formuła projektu: "Buduj" na warunkach FIDIC
Inwestor: PKP PLK S.A.

  • Projektant/Asystent Projektanta wielu Projektów Technologicznych takich jak:

Projekt technologiczny montażu konstrukcji stalowej wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 6, Budowa skrzyżowania dwupoziomowego w Mokrej Wsi, polegająca na budowie wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 6 Zielonka – Kuźnica Białostocka

Projekty technologiczne rozbiórek wiaduktów WS-104, WS-102 oraz WD-106 w ramach Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta. Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack

Projekt rusztowania stacjonarnego pod ustrój nośny mostu MS3-9 w ciągu drogi ekspresowej S5 na odcinku od węzła Aleksandrowo (z węzłem) do węzła Tryszczyn (z węzłem) o długości około 14,7

Projekt rusztowania pod ustrój nośny wiaduktów WD-9, WD-10, WD-11 w ramach budowy obwodnicy Olsztyna w ciągu drogi krajowej nr 16: Zadanie nr 1: od początku opracowania w km projektowym 0+000 (istn. 132+220) do km ok. 10+000 (za węzłem Olsztyn Pd.)

Projekt rusztowania montażowego pod ustrój nośny wykonany z belek prefabrykowanych typu „Mosty Łódź” wiaduktu WS22 oraz pod ustrój nośny wiaduktów WD20, WD27 w ramach budowy zachodniej obwodnicy miasta Poznania

Projekt rusztowania technologicznego pod ustrój nośny wiaduktu WD4 w km 649+446.25 oraz wiaduktu w ciągu ul. Morawskiej w ramach budowy drogi obwodowej miasta Jarosławia

Projekt rusztowania montażowego pod ustrój nośny estakady sprężonej WS5 o dł. 435m oraz E3.1(część prefabrykowana) w ramach budowy Północno – Wschodniej Obwodowej Miasta Bielska – Biała

W specjalności

  • Konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Mostowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Mostowej do projektowania bez ograniczeń

Dane adresowe

gen. K. Sosnkowskiego 48 E/11
66-400 Gorzów Wielkopolski
Województwo Lubuskie
Polska

Obszar działalności: województwo (działalność prowadzona jest w podanym powyżej województwie)

Dane kontaktowe

Znajomość języków

  • polski
  • angielski

Media społecznościowe

Wyślij wiadomość





 
Uwaga. Polska Izba Inżynierów Budownictwa oświadcza, że informacje zamieszczone w wizytówce są redagowane i publikowane przez opisywanego w wizytówce członka samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Samorząd zawodowy inżynierów budownictwa udostępnia członkom dostęp do Portalu członków PIIB nie ingerując w treść zamieszczanych w wizytówce informacji oraz nie weryfikując ich prawdziwości. Odpowiedzialność za treść wpisów ponosi ich autor.